Usein kysyttyä

Usein kysytyt kysymykset

Miksi en näe kaikkia hintoja?

Verkkokaupan PRO-osasto on tarkoitettu vain kauneusalan ammattilaisille. Jos sinulla ei vielä ole tunnuksia, saat ne täyttämällä Rekisteröinti-lomakkeen. Käyttäjätunnushakemuksesi käsitellään mahdollisimman pian (max. 2-3 arkipäivässä), ja saat sähköpostiosoitteesesi ilmoituksen tunnuksen aktivoinnista.

Unohdin salasanani. Mitä teen?

Jos salasana unohtui, toimi seuraavasti:

  • Valitse “Kirjaudu” sivun oikeasta ylälaidasta ja klikkaa “Unohditko salasanasi”-linkkiä. Saat jatko-ohjeet sähköpostiisi.
  • Mikäli kohtaat ongelmia uuden salasanan luomisessa, ota yhteyttä asiakaspalveluun 09 424 513 15 tai info@acshop.fi (Ma-Pe 9-17.30).
Hae PRO-tunnus ammattilaiselle
Kuinka paikkaansa pitävä verkkokaupassa näkyvä tuotteiden varastotilanne on?

Tuotteiden saatavuus päivittyy 30 minuutin välein, joten näet verkkokaupassamme reaaliaikaisen varastotilanteen. Joissain tapauksissa tuote voi loppua varastosta muutamassa minuutissa suuren kysynnän vuoksi, joten emme voi aina taata tuotteen todellista saatavuutta.

Voinko lisätä tuotteita olemassa olevaan tilaukseen?

Tilaukset käsitellään erittäin nopeasti, joten suosittelemme tekemään erillisen tilauksen mahdollisille muille tuotteille.

Kuinka muutan tuotteen toimitukseen liittyvän nimen, puhelinnumeron tai osoitteen?

Voit soittaa meille ja hoidamme asian puolestasi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme 09 424 513 15 tai info@acshop.fi (Ma-Pe 9-17.30).

Milloin toimitatte tilaukseni?

Pakkaamme kaikki tilaukset aina torstaisin, milloin ne lähtevät jakeluun. Jos teit tilauksen perjantaina tai viikonloppuna, ole hyvä ja odota kärsivällisesti tilauksen käsittelyä.

Jos valitsit toimitustapana nouto Vantaan keskusvarastolta, odota viestimme, että tilaus on valmis noutoa varten. Varaston henkilökunta vain luovuttaa jo pakattuja tilauksia eikö voi näyttää tuotteita ja/tai vastaanottaa maksuja.

Otatteko minuun yhteyttä ennen tuotteen toimitusta?

Kuljettajamme soittavat noin tuntia ennen tuotteen toimitusta. Jos odotat ilmaista toimitusta torstaina, tilauksen yhteydessä ilmoita monelta olet paikalla.

En saanut kaikkia tilaamiani tuotteita. Mitä teen?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme 09 424 513 15 tai info@acshop.fi (Ma-Pe 9-17.30), niin tutkimme asian ja varmistamme, että saat puuttuvat tuotteet.